<$BlogRSDUrl$>

2/16/2005

 
E-mail van Eelco
(zie ook hier, hier, hier en hier)

Ik scande mijn Inbox en zag een mail met een rood vlaggetje ervoor. Dit vlaggetje, door Outlook bedoeld als teken van een spoedgeval, zegt altijd meer over de verzender dan over het bericht. Het was e-mail van Eelco.
Uit recalcitrantie opende ik zijn mail niet als eerste, maar gewoon in volgorde van binnenkomst, alsof ik hem daarmee een lesje zou kunnen leren.
In puntgrootte 36 verschenen rode koeienletters op mijn scherm:

Yes!!!!!
We Did It
Jongens, we hebben het gered. Het project is een geweldig succes. Ik krijg van alle kanten complimenten. We hebben alle records gebroken. Bedankt voor de prettige en professionele samenwerking.

Het is belangrijk dat we dit project gezamenlijk evalueren. Alleen op die manier kunnen we de slaag- en faalfactoren voor toekomstige projecten beter benutten c.q. vermijden. En ik denk dat ik veel van jullie kan leren (en jullie van mij, ha ha).

O.k. boys. Niet alleen evalueren, we moeten ook successen vieren en aan anderen vertellen. Iedereen in ons bedrijf zal weten dat we dit gave project in zo'n korte tijd tot een succes hebben gemaakt.
Dus champagne, toespraak, fotograaf erbij, de hele rataplan.

Wat denken jullie ervan?

Groeten van een tevreden man.

This page is powered by Blogger. Isn't yours?