<$BlogRSDUrl$>

9/19/2006

 
Ontluikende Email flirt (2)
(zie eerder 1)

- Jouw ministerie financiert ons onderzoek en ik wil je even bijpraten. De stand van zaken van ons onderzoek is nu zus en zo.
- Wat goed om van je te horen. Interessant. Maar ik ben van baan veranderd -ik krijg nu een Belangrijke Baan- en mijn opvolger zal dit onderzoek verder begeleiden.
- Gefeliciteerd met je nieuwe baan. Klinkt Belangrijk.
- Ja, dat is het ook :-) Misschien kan ik nog wel met perspectief van mijn nieuwe baan bij jouw onderzoek betrokken blijven?
- Je bedoelt dat perspectief wat niets maar dan ook niets met ons onderzoek te maken heeft?
- Inderdaad
- Nou, het is misschien eigenlijk wel minder gek dan jij denkt, want met name dit en dat aspect was nu onderbelicht en dat dek jij wel in je nieuwe baan.
- Laat maar weten wanneer je een volgende bijeenkomst plant met de opdrachtgevers.

This page is powered by Blogger. Isn't yours?