<$BlogRSDUrl$>

9/06/2005

 
The return of Eelco

- Sjee, Louter, je bent er weer. Wat zie je er goed uit!
- Dank je.
- De meeste vrouwen worden dikker, lelijker, pafferiger als ze moeder worden, sorry dat ik het zeg, maar dat is gewoon zo. Maar jij...jij ziet er veel beter uit dan voor je zwangerschap. Ik moest twee keer kijken, weet je dat, of jij het wel was.
- Nou, dankjewel.
- Zeg dat project he...of nee, laat ik eerst vragen. Wat had je ook alweer gekregen, een zoon of een dochter?
- Een zoon.
- Een zoon! Dat is geweldig. Is alles goed?
- Alles is prima. Hoe is het met jou?
- Waanzinnig druk. Ik ben nu dus director van de International Society geworden. Ja, die bobo-banen probeer ik zoveel mogelijk af te houden, maarja, dit was gewoon nodig. En het is nuttig. En er werd druk op me uitgeoefend hoor, van 'Eelco, jij kunt dit zo goed en bla bla', je kent het wel, dus nu ben ik dat maar geworden.
- Gefeliciteerd.
- En ik ben ook nog eens founding father van die Lifelong Learning School. Daar heb je vast ook van gehoord.
- Nee, nog niet.
- Nou, dat is big hoor. Dat is echt huge. Alles moet nog opgezet worden. Een curriculum van vier jaar. Passen meten puzzelen...man o man. Ik zou nog wel langer met je willen praten, maar deze pauze wordt ook betaald door Lifelong Learning School.
- Een duur praatje dan.
- Zeker met mijn salaris!
En hij gaf me een knipoog ten afscheid.

This page is powered by Blogger. Isn't yours?