<$BlogRSDUrl$>

2/13/2007

 
mammadingen

Dus toen liep ik door de Zeeman op zoek naar een traktatie voor 23 creche kindjes en evenzoveel basisschoolkindjes en ik keek bij de potloden en de kleurboeken en de gummetjes en de stuiterballen en ik vond alles stom.

En wat ik een beetje leuk vond, vond Lena stom.

En wat Lena mooi vond, die pop die kon huilen bijvoorbeeld, was te duur om aan 46 kindjes uit te delen.

En dat knutselpakketje was o.k. maar ook een tikkeltje duur. Niet dat ik het echt te duur vond, maar ik wil ook weer niet pochen, van he, kijk ons eens even de overtreffende trap spelen met die traktatie.

Kortom, het luistert nauw die traktaties.
Ze moeten verantwoord zijn (denk aan de ouders en de juffen die meekijken) maar ook leuk (Lena's populariteit moet er niet onder lijden).

En toen werden het knikkers.
Dat leek me leuk, maar toen ik de knikkers gisteravond in het zakje deed, vond ik het opeens een lullig zakje. Er moest wel meer bij.

En toen hoorde ik een krachtig Fuck de ouders en de leerkrachten.

Lena gaat op waterijsjes trakteren, haar lang gedroomde wens. En knikkers. En potloden met een liniaaltje. En ook nog heel vies haribo snoep, waar ik tijdens het maken van de traktaties toch al twee zakjes van achterover heb geslagen.

This page is powered by Blogger. Isn't yours?