<$BlogRSDUrl$>

2/28/2007

 
In de stoel bij de chinees
Ik kende de mevrouwen, moeders op de kinderverjaardag, slechts oppervlakkig. De mevrouw met een opzichtige haarband vertelde over haar eerste bezoek aan een Chinese kruidendokter/ accupuncturist/ masseur. Ik kende zijn praktijk wel. In de etalage stonden manshoge foto's van akelige zweren en eczeem. Hij kon dat allemaal verhelpen.
Deze mevrouw was er heengegaan voor meer energie. Ze leed aan algehele futloosheid, vermoeidheid en totale uitputting.

- En? Hielp die sessie?
- Man! Het was geweldig! Tijdens die massage kwam ik gewoon klaar!
- Je kwam klaar? Begrijp ik het nu goed? vroeg een andere moeder.
- Ja, gewoon een orgasme toen hij mijn oorlellen masseerde!
- Mag ik het adres van die Chinees, vroeg de mevrouw naast haar toen.

This page is powered by Blogger. Isn't yours?