<$BlogRSDUrl$>

2/12/2007

 
50

Na afloop van het congres stond ik aan een tafeltje. Naast mij stond een lange magere man, die nogal zuur rook. Hij vertelde dat hij aan hardlopen deed. Just making conversation, vertelde ik dat ik ook net was begonnen. Cut the crap wat was mijn tijd dan op de halve of de hele.

- Ik heb alleen nog maar 10 kilometer gelopen
- Wat is jouw tijd op de 10 dan?
- Net binnen het uur (loog ik 3 seconden).
- AAAAAI. Dat is wel heel slecht. Ben jij boven of onder de vijftig?
- Uhhh, ik ben 36, antwoordde ik.
- En hoe lang ben je?
- 1.65
- Dan zou je toch, even rekenen, 38 minuten moeten halen. Jij bent echt langzaam hoor. Weet je zeker dat je 36 kilo bent?
- Kilo? Nee, ik ben 36 jaar.
- En ben je wel onder de 50 kilo? vroeg hij streng.
- Nee, zeker niet, zei ik, terwijl ik aan mijn biertje nipte.
- Je moet onder de 50 zien te komen. Mijn vrouw houd ik ook onder de vijftig.
- Die houd jij onder de vijftig? Hoe dan? vroeg ik.
- Nou gewoon, niet meer eten geven dan goed voor haar is.

This page is powered by Blogger. Isn't yours?