<$BlogRSDUrl$>

1/16/2007

 
Telefoongesprek met tante Gisela

- Bel ik je uit bed?
- Het is inderdaad wat laat, tante Gisela.
- Sorry. Maar ik wilde zeggen dat ik morgen langskwam.
- Aha. Hoelaat wilde u komen?
- Rond 15.00 uur?
- Dan werk ik tante Gisela, dan ben ik niet thuis.
- Altijd maar werken. Je werkt je nog dood. En weet je, 'it doesn't pay in the end'. Het leven draait niet om werken, maar daar kom je nog wel achter. Als je werkt, heb je geen tijd voor de kinderen en voor je familie. En ook niet voor je tante, als die vanuit Groningen bij jou in Rotterdam langs wil komen.
- U bent van harte welkom op een andere dag.
- Nee, ik moet morgen in de buurt zijn. Een partner van een schoolvriendin van mij is overleden.
- Wat een trieste aanleiding.
- Nou, dat valt wel mee hoor. Hij had Parkinson en wilde al een tijdje dood. En zijn partner is ook wel opgelucht, geloof ik.

This page is powered by Blogger. Isn't yours?