<$BlogRSDUrl$>

1/10/2007

 
De vergadering

Het was een belangrijke vergadering en er waren voors en tegens en plussen en minnen en kansen en risico's en inhoudelijke en normatieve aspecten. En dan noem ik nog niet eens de principiele subjectiviteit van het object.

Ik notuleerde, de taak van de jongste kantoorbediende. Men had mij gewaarschuwd dat iedereen op zoek zou gaan in de notulen of zijn belangrijke punt wel uitvoerig genoeg was genotuleerd.

Om half twaalf kwam een man met een dienblad de vergaderzaal binnen. We mochten een glaasje jus d'orange pakken. We proostten en we nipten. Daarna zette hij glazen schaaltjes met blokjes kaas op tafel.

Vroeger kreeg ik bij mijn grootmoeder geen blokjes kaas maar zoute bollen. Maar het tijdstip en het glaasje jus was identiek.

This page is powered by Blogger. Isn't yours?