<$BlogRSDUrl$>

12/14/2006

 
Als je maar lang genoeg wacht, blijkt alles een rimpeling
en waarom vooralsnog zo'n fijn woord is.

Dat niet-bloggen, daar wilde ik het dus even over hebben.
Normaal blogde ik dagelijks, nouja, dan toch regelmatig. Een voorval was altijd betekenisvol.
In de afgelopen tijd had kunnen bloggen over:

- de officieel vastgestelde gedragsstoornis van mijn zoon
(wat toch meevalt, vooralsnog)

- een sollicitatie (alweer?) bij een enorm prestigieus Orgaan (maar waarschijnlijk denken jullie daar heel anders over) wat een lachwekkend sollicitatiegesprek opleverde waar ik totaal verregend arriveerde maar waarvan de afloop nog niet bekend is en waarvoor ik wel een voicemail op mijn vaste lijn heb geinstalleerd waarop nog niemand heeft ingesproken, overigens.

-een verwarming die kapot is
(maar die het vanzelf weer gaat doen)

-de Droombaan van mijn man
(die vooralsnog niet door blijkt te gaan)

Dus dat die wc beneden niet doortrekt, is geen zorg voor mij. Het is allemaal een rimpeling en niets meer dan dat.

This page is powered by Blogger. Isn't yours?