<$BlogRSDUrl$>

9/21/2006

 
Ambenarenbashing- part II.

Ik belde de ambtelijke mevrouw om een afspraak voor een interview te maken. Ze had haar eerste gaatje 27 oktober, van 10.00-11.00 uur.
Dat was toch wat laat, vond ik.
Ja, maar ze ging maandag a.s. met vakantie van een paar weken, vandaar. Dus.
En morgen? Was morgen misschien een mogelijkheid?
Nee, morgen had ze al drie afspraken staan. Tsja. Wat doen we eraan.
Was het dan een mogelijkheid dat ik het interview met een collega zou doen.
Nou, dat was eigenlijk best een goed idee. Die en die zou het wel kunnen overnemen.
Mocht ik die dan meteen even bellen?
Ja he, ze wist niet of die collega er vandaag was, want ze werkte met de deur van haar kantoor dicht om niet gestoord te worden. Het beste was dat ik zou wachten tot ik werd gebeld.

This page is powered by Blogger. Isn't yours?