<$BlogRSDUrl$>

5/15/2006

 
Moederdag

ik heb een verrassing en ik vertel niet wat het is en het zit in mijn oranje tasje maar ik mag het pas over twee nachtjes geven en ik moet er voorzichtig mee zijn en ik heb het zelf gemaakt en

het oranje tasje moet ook mee naar de caravan pappa niet vergeten ik zet het klaar bij de deur niet vergeten want daar zit het cadeautje met de chocolaatjes in mamma er zitten twee chocolaatjes in

Mamma mamma mamma wakkerworden nee ogen dicht ik wil aan je oor trekken om je wakker te maken mamma word eens wakker ik heb een cadeau en felix ook mamma mag ik het openmaken wil je een chocolaatje nee? ik wel mag ik dan een chocolaatje kijk heb ik zelf geschilderd zie je dat een olifant en een vliegtuig mamma mag ik het cadeau van felix openmaken dat kan hij toch niet en mag ik dat andere chocolaatje ook?

This page is powered by Blogger. Isn't yours?