<$BlogRSDUrl$>

3/03/2006

 
In de trein

Naast mij zaten twee meisjes van tegen de twintig. Het blonde meisje droeg een spijkerbroek die laag op haar heupen viel. Tussen de broekrand en de rand van haar jackie zat een brede rand bloot vlees. Tegenover haar een meisje met lange donkere krullen en heel grote roze oorringen.
- Die Danny is echt lachen he?
- Ja, hij is niet mooi, ook niet echt lelijk en heel grappig.
- Laatst bijvoorbeeld, was zijn vriendin een week op wintersport geweest. Ken je zijn vriendin?
- Nee, wie is dat?
- Kelly. Die is kankermooi. Hij heeft een foto van haar in zijn telefoon. Echt een mooi meissie. Nou, die was dus een week met vakantie geweest. En toen zag ik hem maandag en toen zei hij dat hij haar helemaal had sufgeneukt. Lachen he.
- Ja lachen.
- En weet je wat hij laatst over jou zei? Jij had toch die lange rok aan?
- Welke dan?
- Donderdag. Die lange bruine rok.
- Oja
- Toen zei hij tegen mij: ik vond dat minirokje geiler. Lachen he?
- Ja lachen.
- Ik krijg ook altijd een lach-kick van Danny.

This page is powered by Blogger. Isn't yours?