<$BlogRSDUrl$>

3/01/2006

 
Een eer

- Mevrouw Louter, spreek ik met mevrouw Louter?
- Jazeker, met Louter
- Ik benader u voor het volgende. U bent een expert op het gebied van Toestanden. Binnenkort is er een workshop van het ministerie over Toestanden en nu wilden we u vragen om een bijdrage te leveren.
Dit is leuk. Men begint me te kennen in het wereldje. Dat is helemaal niet gek

- Waarover gaat het precies?
- Hoe bedoelt u?
- Nou, gaat het bijvoorbeeld over chaotische toestanden, onaangename toestanden, financiele toestanden, emotionele toestanden?
- Nou, gewoon, over toestanden.
- Toestanden in het algemeen? Aha. En wie komen er zoal op de workshop?
- Ik weet het niet zo precies. Om eerlijk te zijn: ik werk bij een adviesbureau en het ministerie vroeg ons om zoveel mogelijk deskundigen uit te nodigen. Dus toen heb ik wat gegoogeld en toen kwam ik bij u. En u nam de telefoon op. Bijna niemand neemt de telefoon op.
- Aha.
- Denkt u dat u kunt? De workshop is vrijdag.
- Aanstaande vrijdag? Als in overmorgen?
- Uh..ja.
- Nee, dan ben ik verhinderd. Dank voor de uitnodiging.

This page is powered by Blogger. Isn't yours?