<$BlogRSDUrl$>

2/02/2006

 
Werk

- Ga je naar het werk mamma?
- Ja, mamma gaat naar het werk.
- Daar is geen speelgoed he?
- Nee, en er zijn ook geen kindjes. Alleen maar grote mensen.
- Wat doen die mensen dan?
- Die zitten de hele dag te typen en te bellen en te praten.
- O. En hebben jullie daar ook een weeceetje?
- Ja, we hebben ook een wc.
- En een kraantje?
- Ook een kraantje.
- O.

- Zijn die weeceetjes net zoals bij ons op de creche?
- Ja, ongeveer zulke wc's. Ietsje groter voor de grote mensen billen.
- O.

- Mag ik een keertje komen typen bij jou op het werk?
- Ja hoor, je mag wel een keertje komen.
- Maar niet nu mamma. Nu heb ik het druk.
- Ik zie het meisje. Ga maar lekker verder kleuren.
- Ik ben niet aan het kleuren. Ik ben aan het werk.

This page is powered by Blogger. Isn't yours?