<$BlogRSDUrl$>

1/16/2006

 
RSI

RSI bestaat niet meer, las ik laatst. Het was te vaag om een ziekte te zijn.

Het krantenberichtje nam mij terug naar 1996- 1997, toen RSI nog in haar beginstadium was. Ik had er nog nooit van gehoord tot ik via een vriend-nerd van mij een email van een ander nerd ontving waarin hij waarschuwde voor RSI. In dat mailtje wilde hij iedereen waarschuwen voor de gevaren van te veel en niet goed computeren en hij vroeg om dit mailtje te sturen aan iedereen die je maar kende. Zo was het ook bij mij terechtgekomen.
Wisten we wel wat er kon gebeuren als je te lang en te veel computerde? Hij kon nu helemaal niets meer, zo schreef de zieke nerd. Sinds hij RSI had, kon hij geen pen meer vasthouden, hij kon niet meer roeren in de pannen, hij kon niet eens meer de lichtschakelaar indrukken. Zoveel pijn had hij. Bovendien ontbeerde hij de kracht in zijn hand om te kunnen masturberen.

Dat is nog eens een voorlichtingscampagne.

This page is powered by Blogger. Isn't yours?