<$BlogRSDUrl$>

11/08/2005

 
Even Eelco

De studenten moesten over Eelco en mij worden verdeeld. Er waren 9 groepen met allemaal een verschillend onderwerp waarover hun werkstuk zou gaan en ik vroeg aan Eelco welke groepen hij voor zijn rekening wilde nemen.

Eelco: Laat me eens kijken. Ik doe wel nummer 1 en 2.
Hij maakte aanstalten om weer weg te lopen.

Ik: Ja? En verder?
Eelco: Nou, als ik er twee doe...
Ik: Ja?
Eelco: Die twee dus.
Ik: We zouden de boel toch fifty-fifty verdelen?
Eelco: Ik met twee groepen en jij de rest...dan hoef ik me toch niet schuldig te voelen?
Ik: Schuldig weet ik niet, maar ik wilde de verdeling toch iets minder scheef maken.
Eelco zuchtte.

Eelco: Fair enough. Dan neem ik er nog eentje bij. Nummer 3. Zo. Dat is dan mooi geregeld. Tot vanmiddag.
Ik: Ik wil de groepen ook wel indelen. Maar nu kun je het onderwerp kiezen...
Eelco: O.K. Dan ook nog nummer 5. Wat ben jij een bijtertje zeg!
En hij gaf me weer een knipoog.

This page is powered by Blogger. Isn't yours?