<$BlogRSDUrl$>

11/07/2005

 
ADSL

  1. Geen internet meer? Er zal doorgemeten worden
  2. Nee, nog niet doorgemeten zie ik mevrouw, maar u heeft al wel een callnummer
  3. Nee, ze hebben nog steeds niet doorgemeten. Uw call staat nog open zie ik
  4. Ja vervelend he, ze hebben het erg druk, zeiden ze
  5. Lange wachtrij? Ja, ik zit hier helemaal alleen mevrouw.
  6. Nee, daar kunnen we niets van zeggen. Zoiets duurt soms 3 dagen, en soms drie maanden.
  7. Goed nieuws mevrouw. Er is doorgemeten. Ze konden niets vinden dus uw modem is kapot.
  8. Uw nieuwe modem doet het ook niet? Welk merk dan? Ja, dat merk ondersteunen we niet. U moet een Zyxel hebben.
  9. Hoe komt u aan dit nummer? Hier mag u niet naar toe bellen hoor.
  10. Zyxel is nergens verkrijgbaar? Tsja. Dan moet u nog eens goed zoeken. Wij geven die dingen nooit uit in ieder geval en we ondersteunen de andere merken niet.
  11. U bent wanhopig. Aha. Misschien dat we er u toch een kunnen toezenden dan.
  12. Nog niet ontvangen? Raar. O ja. Nu zie ik het. Uw call zegt dat hij verstuurd had moeten zijn, maar dat is hij nog niet.
  13. Nog steeds niet ontvangen? Dat is raar. Bel me als het er morgen nog niet is.
  14. Met de Zyxel doet hij het nog steeds niet? Heeft u 'm wel goed geconfigureerd? We lopen de instellingen gewoon nog eens na. Nee, inderdaad. Ik kan ook niets raars ontdekken. Ik maak een nieuwe call aan mevrouw.
  15. Nee, er is nog niets gebeurd mevrouw. Bel morgen nog eens. Ze hebben het druk.
  16. Al twee weken geen internet? Wat gaat de tijd hard he mevrouw.
  17. Ja, er is doorgemeten nu. Maar ze weten nog niet wat er is. Nee, misschien was het toch niet uw modem nee. Ja, waarschijnlijk is het de lijn. Ze zijn er mee aan het klooien geweest.
  18. U heeft een opeenstapeling van dingen mevrouw. Wij weten het ook niet meer. Er moet een mannetje komen. Nee, wij kunnen niet zeggen wanneer, want dat doen wij niet maar een ander bedrijf.
  19. Uw call is gesloten mevrouw. Hij doet het weer, als het goed is. Is het niet goed? Dan moet ik een nieuwe call aanmaken, dat is wel onhandig.
  20. Ze kunnen niets vinden hoor. Hij moet het echt weer doen. Uw lampje brandt niet? Is uw modem niet kapot dan?

Vanochtend knipperde sinds lange tijd het adsl lampje op mijn modem. Ik besta weer.

This page is powered by Blogger. Isn't yours?