<$BlogRSDUrl$>

10/24/2005

 
Cocon

Afgelopen week heb ik in een cocon geleefd. Mijn adsl was dood, lag plat, of mijn modem hield ermee op of er is iets anders mis. Dit dode feit, waar het ook aan ligt, veranderde mijn huis in een internetloos eiland. En daar werd ik heel onrustig van.

De dagelijkse gesprekken met de hulptroepen van mijn provider hebben nog niets uitgehaald. Of nee, dat zie ik verkeerd. Ik heb namelijk al wel een 'call' nummer gekregen. De jongens aan de lijn brengen dat nummer altijd ter berde als troost: 'ik zie dat er nog niets is gedaan mevrouw, KPN laat nog even op zich wachten, maar u heeft alwel een call nummer.'

Geen internet betekende niet bloggen in een week waarin ik vakantie had genomen. En er viel best wat te bloggen. Ik heb de Rembrandt van de 21e eeuw bezocht, bijvoorbeeld. En mijn dochter heeft haar eerste popconcert meegemaakt. En ik wilde ook vertellen over Crash, de film waarvan ik nu nog nabeef. (Hierover later vast allemaal meer, of niet, maar nu, op de eerste minuten van mijn eerste werkdag, moet ik eerst nog even 116 mailtjes door.)

Oja. En mijn mobiele telefoon hield er ook mee op. Internetloos en mobielloos werd ik in deze vakantie zo de 20e eeuw in gewarpt.

This page is powered by Blogger. Isn't yours?