<$BlogRSDUrl$>

9/12/2005

 
Foto's

Wat ze ook doet, hoe ze ook kijkt, ze is fotogeniek.

Kijk eens hoe mooi ze hier is, met haar haren helemaal door de war, een beetje bezweet van het springen en rennen. En hier, toen ze voor de eerste keer fietste, kijk eens hoe trots ze in de camera kijkt, met haar fietshelm half scheef. Die linksonder, ja die...zo dromerig kan ze kijken, haar handje onder haar kin, starend in een verte die ik niet ken.
Bij deze kijkt ze wat spottend in de camera, zie je dat? Ze heeft vleugeltjes gekregen van oma en poseert hier voor mij. En die, die vind ik misschien nog wel het mooist. Ze heeft net gezwommen in het grote zwembad. Ze rilt van de kou, zie je dat, ze is een beetje blauw om haar lippen. Ik heb haar net warmgewreven en een grote baddoek om haar heengeslagen. Ze zit bij mij op schoot met haar natte haren. Alleen haar handjes komen onder de grote handdoek uit, voor de rest is ze helemaal ingepakt. In haar ene handje houdt ze een pakje appelsap, in de ander een koekje.

Alleen van de allerallermooiste foto's maakte ik een extra afdruk voor de opa's en oma's. Die terstond reageerden:
'We hoeven voorlopig geen foto's van je kinderen meer hoor. Ons plakboek voor 2005 zit vol.'

This page is powered by Blogger. Isn't yours?