<$BlogRSDUrl$>

7/20/2005

 
Aankoop

Al dagen hikte ik er tegenaan om een familie pak condooms te kopen.
Mijn zelfgesprek ging alsvolgt.

- Dit is de 21e eeuw. Je kunt best als vrouw van 35 een pak condooms kopen.
- Tuurlijk kan dat, geen probleem
- Niemand denkt daar iets van hoor. Het is heel normaal
- Volstrekt normaal
- Dus nu gaan we gewoon bij de Etos naar binnen
- Doen we
- En dan niet weer thuiskomen met drie pakken luiers, zoals de vorige keer
- Nee, luiers hebben we voldoende
- De aankoop duldt nu echt geen uitstel meer. Je weet dat de voorraad kritiek is geworden
- Kritiek. Inderdaad
- Je stapt doelbewust naar de counter en bestelt meteen wat je moet hebben. Heb je al op het doosje gekeken welke het moeten zijn?
- Ja, de tekst is ingeprent
- Nou, waar wacht je op dan?
- Nu. Doorlopen. Er staat niemand bij de kassa.

Net toen ik mijn bestelling wilde doen, kwam een bekende de Etos binnen. En weer kwam ik thuis zonder condooms. Wel met multi-vitamine tabletten. Die waren ook op.

This page is powered by Blogger. Isn't yours?