<$BlogRSDUrl$>

3/11/2005

 
Verlof

Eindelijk heb ik mijn laatste dingen voor mijn werk af en is de Grote Vakantie begonnen. Nog een week of drie en dan wordt de baby geboren. Maar misschien wil hij/zij wel over twee weken al komen. Of laat hij/zij pas over vijf weken van zich horen.

Van nu af aan mag alles in het teken van het nieuwe leven staan en daar verheug ik me op. Eerst de babykleertjes van zolder halen en onder voortdurend 'wat klein, wat lief' geroep de kleertjes uitzoeken. Dan de spullen voor het wiegje verzamelen. Wat een klein matrasje. Past hij/zij daar echt in? En een jongensnaam verzinnen, want die hebben we ook nog steeds niet.

Naar de verloskundige ('het wordt een grote baby'). Adresstickers uitdraaien. Geboortekaartje frobelen. Kruik kopen. 's Avonds voeten omhoog. Verbazingwekkend hoe de dagen vollopen met dit soort bezigheden en hoe volkomen bevredigend dat kan voelen.

Verder weinig nieuws van planeet Zwanger.

This page is powered by Blogger. Isn't yours?