<$BlogRSDUrl$>

3/08/2005

 
Telefoongesprek met oom Otto

- Hoe is het met u?
- Ik ben wat futloos. Misschien komt het door de paracetamol. Ik zal even kijken in mijn cahier. Kijk. Om 14.30 uur heb ik paracetamol genomen. 500 mg. Zou ik daar nog last van hebben?
- Nee, ik denk het niet, maar ik weet het niet. Ik ben geen arts.
- Dat is ook zo. Daar heb jij geen verstand van. En het eten was ook niet goed. 'Peen en uien' stond op het bord. Vroeger heette dat gewoon hutspot. Er zaten heel veel uien in. Ik hoop maar dat ik daar geen last van krijg. Ze serveerden dat met spek. Dat is toch niet meer van deze tijd? Iedereen weet toch dat je dichtslibt van spek? Ik snap dat niet, dat dat nog wordt geserveerd. Geen wonder dat heel Nederland aan de bypass moet. En overal dikke mensen op straat.
- Sommige mensen vinden een speklapje heel lekker.
- Ja lekker, lekker, dat is niet de vraag. De vraag is of het gezond is.

This page is powered by Blogger. Isn't yours?