<$BlogRSDUrl$>

3/16/2005

 
Min of meer even gesloten

Ik heb verlof dus alle tijd om te bloggen. Zou je denken.

Maar dat is niet zo. Want mensen komen op bezoek nu ik alle tijd van de wereld heb. En er moeten zaken gekocht worden. Een kruik. Luiers maat miniscule babybilletjes. De box moet opgezet worden. Er kan geslapen worden overdag (mensen noemen dat opeens 'rusten': Kan ik dan langskomen of rust je dan?) . Ik kan overdag naar de film. De babykleertjes zijn uitgezocht en moeten nu nog worden ingeruimd. Mijn ziekenhuistasje staat klaar.

Allemaal activiteitjes van niets. Rekenkundig zouden er zeeen van tijd moeten overblijven voor blogjes, wat zeg ik, blogjes van formaat roman. Maar zelfs een klein stukje kan er niet af. Terwijl ik wel had willen schrijven. Mijn lijst ongeschreven blogjes tot nu toe:

- het verschil tussen Rotterdam en Amsterdam. Over ordi-hip versus rijk-hip.
- over mijn bezoek bij oom Otto
- lijfelijke veranderingen in de laatste fase van de zwangerschap
- over mijn gesprek met een dr in de humane genetica die mij verzekerde dat van de eerstgeborenen 10% buitenechtelijk is verwekt ('dat is goede cafe praat he, voegde zijn vriendin mij toe)
- over de deken van zorgzaamheid die mij nu ten deel valt en hoe ik me daarin wentel

Maar de blogjes blijven nog even ongeschreven, geloof ik. Tot later.

This page is powered by Blogger. Isn't yours?