<$BlogRSDUrl$>

2/17/2005

 
Nogmaals namen

Nog 5 werkdagen en 4 deadlines.
Nog 7 weken zwangerschap.
Nog 6 maanden verlof.

En nog even twee mensennamen verzinnen.

Dat laatste benauwt mij nogal eens en brengt mij ertoe dit vaker als onderwerp ter tafel te brengen dan goed voor mij en het gezelschap is.

- Welke namen heb je dan? vraagt mijn schoonzus uiteindelijk.
- Dagmar.
- Dagmar? Dagmar? Dag-Mar? Dat vind ik echt een lelijke naam. De stomste naam die ik voor een meisje kan verzinnen. En zo Duits. Dagmar. Wat een stomme naam. En voor een jongen?
- Bruno.
- Bruno?!
Weer zo Duits. 'Der Broeno.' Leuk voor een hond misschien, zo'n st Bernhard hond. Maar dat kan je een kind toch niet aandoen? Heb je niets leukers?

We hadden niets leukers en nu hebben we deze namen ook niet meer.

This page is powered by Blogger. Isn't yours?