<$BlogRSDUrl$>

11/23/2004

 
Lijstje

De vriendin van mijn vader vindt dat hij vaak te shabby is gekleed. En daar zit misschien wel wat in, maar ik vind hem dat juist goed doen. Hij draagt vrijwel nooit een stropdas, heeft nog een suede jekkie uit de jaren zeventig, loopt vaak op slippers en verkiest een roodgebreide sjaal boven de kasjmierzijden blauwe shawl die hij ooit van mij cadeau kreeg. Zijn boord staat net ver genoeg open om zijn zilveren ketting met grove schakels nog te zien, als je goed kijkt.
Zij ziet hem graag in een lamswollen V-hals trui met een gestreken overhemd eronder, of in een 'vlotte' polo (in de zomer) en het mooist is hij in zijn smoking.

Vandaag ontving ik de lijstjes voor sinterklaas. De vriendin van mijn vader had alle wensen verzameld en verspreidde de lijstjes nu per e-mail. Veel wintersportsokken en kookspullen. Voor mijn vader had ze de volgende wens:
- Nette (!!!!) zwarte riem

Ik ga hem een een tatoe geven, denk ik.

This page is powered by Blogger. Isn't yours?