<$BlogRSDUrl$>

11/04/2004

 
Hoon

En hoonde daalde neder op haar.

Ik vertelde tijdens de lunch aan mijn collega's dat bij een poging om de t.v. kabel van de begane grond door te trekken naar de zolder de trekveer kapot was gegaan. En dat nu de kabel met geen mogelijkheid meer in het buisje was te wringen. Hij bleef ergens steken, hoe je ook trok en wrong.

Ik hoopte een tip te krijgen, maar dat was natuurlijk wat naief geweest, om iets zinnigs op dit vlak te verwachten van die witteboordwerkers met hun weke typ-handjes.

'Waarom wil je eigenlijk een t.v. op zolder', vroeg men beschuldigend.
'Omdat ik dan t.v. kan kijken als ik op de hometrainer zit.'
'Op de hometrainer? Jongens, Louter zit op een hometrainer!'
De andere gesprekken vielen stil. Louter zat op een hometrainer.

Ik val nu geloof ik officieel in de categorie bejaarden, revaliderenden en huisvrouwen.

This page is powered by Blogger. Isn't yours?