<$BlogRSDUrl$>

11/30/2004

 
Harry Nak

Vanavond heb ik de jaarlijkse vergadering van een vergaderclubje. De voorzitter had ons met veel bombarie uitgenodigd bij Parkheuvel, een 3-sterrenrestaurant in Rotterdam. En ik had weer met veel bombarie aan iedereen verkondigd dat ik binnenkort in een driesterrenrestaurant zou gaan eten. Vooral met mijn collega-kamergenoot, een gourmand, kon ik mijn voorpret goed delen. We bespraken de beste bestel-strategieen en evaluatiemethoden.

Afgelopen week hoorde ik dat het helaas niet was gelukt bij Parkheuvel, en dat we daarom naar een ander goed restaurant waren uitgeweken, zonder ster dit maal. Hoewel dit een ontzettend goed restaurant is, voelde ik toch een teleurstelling. De beloofde rolls royce bleef uit en nu moest ik maar blij zijn met een volvo v70. Niet gek, maar geen rolls.

Mijn collega-kamergenoot zei dat mijn verhaal leek op Harry Naks terugkerende opmerking: "eigenlijk zou Frank Sinatra vandaag komen, maar die was op het laatste moment verhinderd."

This page is powered by Blogger. Isn't yours?