<$BlogRSDUrl$>

11/01/2004

 
Flard uit het telefoongesprek met Oom Otto

- Dag oom Otto, hoe is het met u?
- Nou, niet zo best eigenlijk. Hier zit een ziek vogeltje.
- Ach, wat heeft u?
- Wat de Engelsen Loose balls noemen.
- Loose balls? Wat is dat?
- Nee, Loose Bowels. Diarrhea
- Dat is vervelend.
- Ja, ik ben vandaag al zes maal naar de wc geweest. Of nee, zeven keer. Ik had de keer in het cafe nog niet opgeschreven in mijn schriftje.
- Houdt u het bij hoevaak u naar de wc gaat?
- Ja, anders vergeet ik het. Ik heb witte rijst gehaald bij de chinees en daar een appeltje bij geraspt. Vorige keer volgde ik het advies van de huisarts, maar dat werkte niet.
- Ja, u kent uw eigen lichaam toch het beste
- Nee, dat zie je verkeerd. Die huisarts is gewoon niet precies genoeg. Die zegt: je mag alles eten. Maar dat is niet zo. Dan loop ik een week lang met buikloop.
- Ja, dat is wel lang.
- En nu, met mijn strenge dieet, gaat het de derde dag al beter. Ik moet nog wel vaak, maar het is niet meer zo vloeibaar.
- Mooi.
- Al moet ik wel vaak van die hoge boertjes laten, van die droge. Ken je dat?
- Mmm
- Maar ik weet niet of dat met elkaar te maken heeft.
- Nee, dat weet ik ook niet.
- En verder heb ik een wondje op mijn pols, van mijn horlogebandje. Het is een swatch. Met zo'n kunststof bandje. Volgens mij komt het door dat bandje. En wondjes zijn heel slecht voor mij, zoals je weet.
- ...

This page is powered by Blogger. Isn't yours?