<$BlogRSDUrl$>

10/05/2004

 
Na-feestgeluksgevoelens

De maandag na ons feestje vroeg een vriend hoe het me me was.

Ik vertelde dat ik nog steeds aan het nagenieten was van het feest op zaterdag. Dat ik het bijzonder vond dat onze vrienden voor ons waren gekomen, na zoveel jaren van betrekkelijke trouweloosheid van ons. Dat bijna al mijn vrienden aanwezig waren en dat dat zo'n goed gevoel gaf, en geeft. Dat ik nauwelijks iemand echt heb gesproken, maar dat de vibes goed waren. Dat het me raakte om mijn vrienden bijelkaar te hebben. En dat ik nu, twee dagen na het feestje, iets voelde, iets miste. Dat hun vibes sentimenten in mij hadden opgepoetst waarvan ik het bestaan allang niet meer vermoedde.

Mijn vriend zei dat de na-feestgeluksgevoelens heel herkenbaar voor hem waren:

'Net zoiets als post-coïtale gelukzaligheid - nooit geheel zonder droefheid.'

This page is powered by Blogger. Isn't yours?