<$BlogRSDUrl$>

6/02/2004

 
Vakantiekaart

'Herinnering. Je hebt nog steeds niet je vakantie-uren ingeleverd voor het eerste kwartaal', maande de secretaresse mij per e-mail, zoals wij alles communiceren per email.
Vanochtend ging ik maar eens kijken hoeveel vakantie-uren (ja, wij doen dat in uren) ik had opgenomen dit jaar. Na wat optellen en aftrekken bleek dat ik dit jaar nog 350 vakantie-uren tot mijn beschikking heb. Met mijn vierdaagse werkweek is dat 10 weken!
De rest van de dag heb ik vrij genomen. Ik ga sterke koffie zetten, melk kloppen en de Langverwachte van Abdelkader Benali eindelijk uitlezen. Een beetje dutten en wie weet nog naar de film en als ik vandaag nog goedgeluimd raak, misschien nog een rondje joggen.
10 weken lang koffiedrinken, lezen, dutten, sporten en naar de film, dat lijkt me wel wat.

This page is powered by Blogger. Isn't yours?