<$BlogRSDUrl$>

6/16/2004

 
Lunchgesprek

Mijn hoop op interessante of onderhoudende lunchgesprekken tijdens het EK heb ik opgegeven. Toch ging ik weer mee met mijn collega's. Toen we ons met de dienbladen hadden geinstalleerd aan de formica tafeltjes in kantine-waar-het-altijd-tocht, opende mijn collega met een niet-voetbal onderwerp. Ah. Er is nog hoop, dacht ik.

Maar het ging over beleggingen. De collega in het roze poloshirt kon de sites noemen met de meest betrouwbare beleggingsadviezen. Een andere collega zei dat je niet moest beleggen, maar in de opties moest: dan kon je alleen maar winnen.

In stilte maakte ik het oude grapje, dat ik iemand kende die een miljoen aan opties had overgehouden. Oh echt? Ja, hij begon met 6 miljoen.

Is dit verhaal over beleggingen en opties de voorbode van een hypotheekgesprek? Van mij mag het volgende keer weer over voetbal gaan. Desnoods.

This page is powered by Blogger. Isn't yours?