<$BlogRSDUrl$>

5/25/2004

 
Telefoongesprek met Oom Otto

- En hoe is het met u?
- Nou, niet zo goed. Ik ben vandaag al vijf keer naar de w.c. geweest, voor de grote boodschap dan he. En gisteren, ehh, even kijken hoor, waar had ik dat nu opgeschreven, oja, hier staat het: vier keer maar liefst.
- Ja ja. En bent u nog naar de tennisbaan geweest?
- Ja, daar was een toernooi. Ik was wel wat laat want ik moest me eerst scheren, want die Prins Bernhard kop van mij kon echt niet meer. Sommige lui zeggen dan wel dat het me goed staat, maar dat is natuurlijk geen gezicht, zo'n halve baard. Maar man, dat is een soesa dan, om je te scheren. Die lange haartjes kunnen pijnlijk zijn hoor.

We kabbelden verder tot Tony op bezoek kwam. Mijn onregelmatig hummen volstond voor het de rest van het gesprek.

This page is powered by Blogger. Isn't yours?