<$BlogRSDUrl$>

4/06/2004

 
Telefoongesprek met Oom Otto

- Hoe is het met u?
- Nou, het weer is natuurlijk niet zo best geweest de laatste dagen. Zo koud op je hoofd. Ik probeer niet bang te zijn, maar met die wind...je moet je echt...hoe heet dat ook alweer?
- schrap zetten?
- Juist ja. Schrap zetten. Als het zo koud is, doe ik mijn trainingsjack onder mijn jas aan. Dat is nog een jasje uit Wageningen, toen ik studeerde. Er zit een fijne capuchon op. Maar toen ik vanmiddag naar Schuttevaer ging, was ik dat jasje vergeten aan te doen. Dat was wel koud, vooral op mijn hoofd.
- Maar dan kunt u toch ook een muts opdoen, en u heeft zo'n sjieke pet van Meddens..
- Ja, die draag ik ook wel. Maar normaal draag ik mijn capuchon dan ónder mijn pet.
- Dan bent u net een rapper.
- Een wat?
- Dan bent u heel hip.
- Is dat zo. Nouja, het is vooral aangenaam.

This page is powered by Blogger. Isn't yours?