<$BlogRSDUrl$>

3/26/2004

 
Stokje van Wiro

Ach, het is wat kinderachtig, zo'n kettingbrief, maar ook wel weer leuk, toch?

1. Wat betekent religie voor jou?
Ik leef in een onttoverde wereld. Geloof niet in religie, mystiek of magisch realisme. Ben een ouderwetse hyperrealist, supermodernist, zoals je ze nog zelden tegenkomt. Ik ben ook geen 'ietsist': van die mensen die geloven dat er misschien wel geen god is, maar dan toch wel dat er 'iets is'. Nee dus. Niks 72 maagden in de hemel, niks vagevuur. Hier en nu en dat is het dan.

2. Met welk figuur uit sesamstraat kom jij het meest overeen?
Ken Sesamstraat niet goed, maar waarschijnlijk zit er wel een belerend figuurtje in, dat kinderen geen lol gunt, maar eindeloos woordjes en kleurtjes en geografie en culturele vorming wil oefenen. Dat zie ik mezelf ook wel bij mijn dochtertje doen.

3. Wat zou jij het liefst aan jezelf veranderen?
Met de jaren (ben nu 33) ben ik meer gaan berusten mijn weeffouten in karakter en uiterlijk, maar soms laait de ontevredenheid op. Ik zou wel wat aan die ontevredenheid willen veranderen.

Stokjes zijn er om door te geven, maar ik geloof dat ik de laatste in blogland was met dit stokje. Als iemand nog zo'n vragenlijstje wil van mij wil, moet-ie dat maar even laten weten.

This page is powered by Blogger. Isn't yours?