<$BlogRSDUrl$>

3/08/2004

 
Enz. enz. enz.

10 juli
Ik heb T.V. gekeken. Naar Banasplit en een Western. Ik heb ook een proef liefdesbrief geschreven. Het was een beetje zo:
Hallo Marcel
Ik wil jou vragen om deze breif thuis te lezen
En vooral niet met Diana ebij
Ik ga al bijna 3 jaar met jou. In de 1e dus ook. Toen durfde ik niet te zeggen dat ik met je ging. Enz. enz. enz.
W hebben de tourde France ook weer binnen. Joop Zoetemelk.
---
19 juli
Ik ben woensdag naar Pommetje Horlepiep geweest.
En een handtekening op m'n arm laten zetten.
Nog een dag de tour de France. die heeft zoetemelk zowie zo. Want Kuiper staat 6.43 achter hem.
Het Olympides dinge is geopend in Rusland. maar wij hebben ze gebokot. Wat ze vallen zomaar een land binnen! Maar wel zijn we naar de Olymiese spelen gegaan. Ik weet niet welke.
Ik ga misschien op d. voetbal.
Maar ik geloof niet dat mamma daar mee eens is.

This page is powered by Blogger. Isn't yours?