<$BlogRSDUrl$>

2/03/2004

 
Telefoongesprek met Oom Otto

- Hoe gaat het met u, oom Otto?

- Nou niet zo goed eigenlijk. Ik heb heel slecht geslapen en dat komt door mijn hulp. Je weet wel, die Marokkaanse jongen.

- Ja, dat weet ik nog wel ja.

- Vroeger was het gezellig met die jongen. Hij was niet zo spraakzaam, maar er was toch iets van een uitwisseling. Ik deed allemaal dingetjes met hem. Dan maakte ik bijvoorbeeld een pak shortbread open dat ik cadeau had gekregen, je weet wel, van die Engelse koekjes. Nou, die lustte hij wel hoor.

En zijn Duits was heel slecht dus gaf ik hem ook Duitse les. Ik had nog een oud boekje 'Schwäre Wörter'. Maar nu wil hij geen les meer. Ik was er van ontdaan en ik kon niet slapen. Daardoor heb ik vandaag weinig kunnen doen.

Maar ik heb toch wel iets gedaan. Ik was drie opvouwbare plastic hangertjes kwijt. Dus ik heb die hele bananendoos uitgespit. Je weet wel, die kartonnen doos die midden in mijn kamer staat. En ja hoor, warempel, daar lagen er twee op de bodem. En toen heb ik mijn zaklamp gepakt om achter de doos te kijken en daar lag er ook nog eentje.
Maar verder heb ik niet veel gedaan.

This page is powered by Blogger. Isn't yours?