<$BlogRSDUrl$>

2/04/2004

 
Je moet snappen hoe die dingen werken

...dus als je een droom heb zeg ik dat is t1 en t2 of delta plus t en dan t3 is wat je wilt en hoe je het wilt realiseren, bekijk je over zes banden, te weten skills, politiek, multi actor en de middelen, waarin natuurlijk harde en zachte componenten zitten, want wat KPN heeft gedaan, nouja, je kunt wel zeggen iedereen moet een flat screen willen, maar het heeft ook te maken met vertrouwen, je moet snappen hoe die dingen werken, want bijvoorbeeld met i-mode, nouja, zucht, daar kom je dus niet met clean rationeel denken, en toen vroegen ze mij als contra expert voor commissie Jansen en dat doe ik wel maar ik ziet ook nog in allerlei andere commissies en ik moet kijken naar de hoofdlijnen en welk materiaal, daar zijn ze in the States al veel verder mee, daar heb ik al tijden geleden onderzoek gedaan want ik wist wat er zou gaan spelen en dan vragen ze me automatisch ook weer voor een ander project, daar zit nu die oud-minister in en mijn persoontje, dan zeg ik: kijk horizontaal, lateraal en transsectoraal, maar dat kun je alleen als je snapt hoe die dingen werken.

This page is powered by Blogger. Isn't yours?