<$BlogRSDUrl$>

11/02/2003

 
Sex dating

Zaterdag, 10.00 uur. De telefoon gaat.
- Met Louterlog
- Je had gebeld?
- Wie bent u dan?
- Meneer Janssen
- Ik heb u niet gebeld
- Jawel, u heeft gesmst dat ik u terug moest bellen.
- Dat is een misverstand meneer, ik heb u niet ge-smst.
- sorry dan

10.08 uur
- Met Louterlog
- Sorry, dan ben ik verkeerd verbonden

10.12
- Met Louterlog
- Ik moest u terugbellen
- Ik heb u niet gebeld meneer
- Ja, ik krijg zo'n smsje. Dat jij me wel ziet zitten en dat ik dit nummer moet bellen voor een date.

(...)
11.00 uur
- Met Louterlog
- Ik krijg nu al voor de vierde keer een smsje van jou dat je mij wilt daten maar ik wil jou helemaal niet daten en ik wil geen sms-jes meer ontvangen. Heb je dat goed begrepen? Daar ben ik niet van gediend! tuut tuut tuut.

En zo ging het de hele dag door. Na elf uur hebben we de stekker eruit getrokken. Is het een foutje van het sexdating bureau? Hebben ze per ongeluk ons telefoonnummer vermeld? Of is het een heel leuke grap van een van onze vrienden?

This page is powered by Blogger. Isn't yours?