<$BlogRSDUrl$>

10/08/2003

 
Parijs (1)

Blij dat ik naar de opening van Viktor & Rolf ben geweest. Op de opening hoorde ik dat zij o.a. het acht uur journaal in Nederland hadden gehaald. Maar ook nog de New York Times, de Herald Tribune, Vogue en zo nog wat. Er liepen tig japans-achtige cameraploegen rond. Ben ik ook nog in beeld geweest?
De entree was al veelbelovend. Er werd nog net niet gevochten om naar binnen te mogen. Er stond echt een menigte te dringen om naar binnen te mogen.
De tentoonstelling is prachtig en het feest was bijzonder, zeker voor een buitenstaander als ik. Het was alleen al bijzonder om tussen Frans Molenaar en Tilda Swinton in te staan terwijl de chamagne in sloten werd aangevoerd. Die champagne werd de magere meisjes op het laatst wat te veel, maar het kan ook aan hun hoge hakken hebben gelegen dat ze bij bosjes omvielen.
Maar er was meer, waarover in mijn volgende blog. Nu wachten Louter-Assepoester verzaakte huiselijke taken.

This page is powered by Blogger. Isn't yours?