<$BlogRSDUrl$>

9/22/2003

 
Vandaag kreeg ik een overzicht van mijn vakantiedagen. Ik heb er nog 30 staan dit jaar. Met mijn werkweek is dat 7 weken vakantie. Op dat moment belde een vriend van mij dat hij over twee weken een tentoonstelling heeft in het Louvre in Parijs. De opening (niks 'feestelijke opening' natuurlijk, maar een 'event') is 's avonds. Met de 30 dagen in mijn achterhoofd en de prijs van een retourtje Parijs (slechts 61 euro) was het snel beslissen. Ik ga. Lekker midden in een werkweek. In mijn eentje. Wat een vrijheid. Ik verheug me net zozeer op de opening als op de treinreis van 4 uur met de Thalys. Vier Uur Lang Ongestoord Lezen.
Het enige probleem wordt mijn kleding. Het is een mode-tentoonstelling en ik verwacht dat iedereen er ultra-hip bijloopt. Ik heb besloten maar niet mee te willen doen. Niet dat ik dat niet wil, maar meer dat ik dat maar niet moest willen. To be continued.

This page is powered by Blogger. Isn't yours?