<$BlogRSDUrl$>

6/29/2003

 
rotterdam-billenstad
Als relatieve nieuwkomer in Rotterdam vallen mij dingen op die voor Rotterdammers heel gewoon zijn. Ik had het eerder al eens over zo'n basketbalveldje op asfalt met een hek eromheen. En de Rotterdamse schoffies. Maar wat beslist ook in dit rijtje 'typisch Rotterdam' hoort is de hoge dichtheid mooie billen.
Gisteren kwam ik rond half twee 's nachts thuis. In Nijmegen tut niemand zich op voor de kroeg. Maar dat is hier wel anders. Bij het Hofplein stak een vrouw over met heel lange benen. Een zwarte vrouw van ongeveer 180, schat ik zo. Ze droeg zilveren schoenen met stiletto hakken. Haar rokje omspande precies haar billen, maar ook geen centimeter meer. Hotpants bedekken meer dan dit glimmende rokje. Een sjaal was losjes om haar schouders gedrapeerd en trok een streep achter haar aan in de nacht. Ik was niet de enige die de gang van deze vrouw veel te opzichtig volgde. Ondanks die prachtige benen en bolgespierde billen was ze niet ongenaakbaar. Dat kwam vast omdat ze wat stuntelig liep op die hoge hakken, alsof ze tegen de wind in liep met continu gebogen knieeen. En aan haar arm een middelmatige jongen, niet eens een man. Dat was wel jammer voor het plaatje.

This page is powered by Blogger. Isn't yours?