<$BlogRSDUrl$>

6/26/2003

 
enquete
Van de GGD heb ik net een enquete ontvangen. Ze monitoren het wel en wee van jonge ouders. Het was een vragenlijst met 30 vragen over mijn gesteldheid. Zo vroegen ze hoe uitzichtloos ik mijn huidige situatie -als jonge moeder- vind. Ik kon kiezen uit de volgende antwoorden:
a) veel minder uitzichtloos dan gewoonlijk
b) iets minder uitzichtloos dan gewoonlijk
c) net zo uitzichtloos als gewoonlijk
d) veel uitzichtlozer dan gewoonlijk
Een andere vraag: Hoe lusteloos voel ik me nu? Antwoord: niet lustelozer dan gewoonlijk.

Binnenkort komt een psycholoog de boel interpreteren. Ik zet mij graag in voor de landelijke statistieken, maar hier valt geen eer aan te behalen. Als je je als jonge ouder niet veel euforischer voelt dan voorheen, val je direct in de categorie 'niet uitzichtlozer/depressiever/ lustelozer dan gewoonlijk'. Zo wordt Nederland vanzelf wel een erg depressief volkje.

This page is powered by Blogger. Isn't yours?