<$BlogRSDUrl$>

5/31/2003

 
Quick and Bright

Uit logeren bij mijn vriendin T. Ik ben pas drie en een halve maand moeder, zij al bijna drie jaar en dat levert dan handige trucs op. Lena was aan en stuk door aan het dreinen en jammeren, wat ik ook wiegde, troostte of liedjes zong. T: 'je moet 'r gewoon in een wipstoeltje voor de t.v. zetten. Die van mij nemen alleen genoegen met Teletubbies of Bob de bouwer, maar Lena vindt alles nog mooi'.
Op dat moment was er weinig op de t.v., dus we zetten 'm op tell sell. Daar prees een gladglimmende snorremans de ongekende mogelijkheden van 'quick and bright', in de volksmond ook wel groene zeep genoemd. Ik installeerde Lena, die nog met pruillip aan het grienen was. Al gauw was ze gebiologeerd door Quick and Bright en al zijn toepassingsmogelijkheden. Het dreinen was over en T. en ik konden ons gesprek voortzetten. Maar na een minuut of vijf werden we weer onderbroken door Lena. Dit keer door haar schaterlach. Even kijken wat er gebeurde in de t.v. hoek: iedere keer wanneer snorremans of een andere tevreden Quick and Bright gebruiker breedlachend in beeld verscheen, lachtte Lena nog vrolijker terug.
Quick and Bright is zijn gewicht in goud waard, zegt nu ook deze tevreden gebruiker.

This page is powered by Blogger. Isn't yours?