<$BlogRSDUrl$>

5/07/2003

 
Ochtendritueel.
Lena pruttelt wat in haar bedje. R. gaat naar haar slaapkamer, verschoont haar en legt haar bij mij in bed. Nog half slaperig, een beetje hongerig huilend zoekt ze met haar ogen nog dicht happend mijn borst. Nog steeds met haar ogen dicht drinkt ze gulzig. Ik kijk naar haar terwijl zij met diepe regelmatige teugen drinkt. Haar handjes houden mijn borst vast. Ze ademt zwaar. Dan laat ze mijn borst los, haar ogen nog steeds gesloten. Na een minuut of wat gaan die open. Ze lijkt wel dronken. Een druppel melk rolt van de hoek van haar mond over haar wang. Ik leg haar nog niet terug in haar bedje. Eerst nog een beetje geluk stelen. Lena lacht. Een glimlach van oor tot oor, geluidloos. Haar ogen lachen mee, R. zijn ogen. Dan valt ze weer in slaap en ben ik klaarwakker.


This page is powered by Blogger. Isn't yours?