<$BlogRSDUrl$>

5/14/2003

 
Een onderzoek naar de haalbaarheid van mijn gelijk

Soms bedenk ik dingen die dan totaal geen indruk maken in mijn vrienden- en kennissenkring. Zo had ik minstens tien jaar geleden al voorgesteld om al die zwetende sporters in de fitness-scholen aan te sluiten op een dynamo om zo de sportschool -misschien wel een hele stad- van energie te voorzien. De molenpaarden vervangen door fietsende dikbuiken.
Nu las ik in de krant dat naar de haalbaarheid hiervan onderzoek is gedaan door TNO. Zie nu wel, ik heb altijd gelijk, dacht ik toen ik de kop las.
Het blijkt dat maar liefst tien fietsers nodigzijn om 1 gezin van energie te voorzien. Een leuk idee, maar op dit moment nog niet zo haalbaar, oordeelde TNO. Hmmm. Ik heb altijd een beetje gelijk.


This page is powered by Blogger. Isn't yours?